sâmbătă, 27 septembrie 2008

plimbare prin iasi

Trist! Foarte trist. Am vazut un oras-amestec de istorie cu franturi de cultura si mult Ceausescu. Un oras sarac, scarbit, lasat in urma. Cu schimbari mici ( Delia gasit aceleasi cofetarii ca acum 7 ani cu aceleasi prajituri), cu reclame mici, cu tramvaie vechi (pomana de la nemti), cu camine studentesti vai_de_mama_lor, cu un tei al lui Eminescu ce se tine in carje si cu cladiri trantite aiurea de arhitectii vechiului regim.




batranet si tineret

teiul lui Dali

batrani la joaca
lupta pentru rate
vestigii de supermarket
fantoma lui Eminescu
lecturi obligatorii
porumbeii nu-s acasa


europa e departe
Posted by Picasa

6 comentarii:

Night Elf spunea...

Stai sa vezi Timisoara. Eu am descoperit aceleasi cofetarii ca acum 20 de ani :))) Doar prajiturile cred ca erau altele. Si cica "mica Viena". Mica viena my ass !

Delia spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dedi spunea...

am fost si pe acolo acum vreo 4 ani si abia am gasit un loc de unde sa cumpar niste bere la cutie...si asta se intampla pe langa niste camine studentesti. deci mica Viena e cam pustie.

Anonim spunea...

Dupa parerea mea este cel mai bun post al tau. Dar nu este vorba doar de poze ci si de text si explicatii pentru poze. Ma intreb de ce creatiile romanesti frumoase sunt triste?!

Dedi spunea...

:)
nu toate sunt triste. vezi Boogie. e un film NEtrist si foarte frumos.

delia spunea...

e trist dar nu prea. pentru mine ramane orasul prietenilor, indiferent cat de ramolit ar fi acum. eu sufar pentru el.