vineri, 23 februarie 2007

- Din ciclul "ce mai am facut" va prezint blogul meu

Daca va intrebati de ce am ales titlul asta....ei bine...pentru ca am vrut sa subliniez inversiunea - aceasta licenta poetica - din gura tuturor romanilor, nascuti, desigur, poeti.
De ce am blog? Pentru a-mi umple timpul si spatiul web cu poze.
Ce cauta vulpea aia ciufulita acolo? ....asta e poveste lunga. Am sa o scriu si poate detaliez cu mai multe vulpi, dar mai incolo.
Acum ma reped in upload sa pun poze. Am sa incerc sa le postez in oarecare ordine cronologica..de la talpica pana ....poate intr-o buna zi, la opinca.
Rock si roll!


Astea sunt poze facute cu ocazia plecarii, sau mai bine zis venirii din incursiunea pariziana. Acolo mi-am reconfirmat cat de bine e ACASA....la noi la tzigani aici. ;)

Un comentariu:

Anonim spunea...

esti praftzandari cocosh..cari ditamai aparatu dupe tine ..da se si merita..oricum...m--- franceji