luni, 29 octombrie 2007

La balci

Am fost la balci la Fieni. Pot spune ca nu prea mai seamana cu balciurile de "alta data". Ma asteptam sa vad o mica taganiada si o mare cavalcada de minuni, asa cum vedeam cand eram mic. Nu a fost deloc asa! Ori s-au schimbat balciurile, ori m-am schimbat eu.
Totusi o schimbare clara exista: in afara de marfurile traditionale tziganesti si romanesti au mai aparut marfurile traditionale turcesti si chinezesti.
Imi amintesc de un balci de la Pucioasa unde l-am intalnit pe Mos Craciun. M-am speriat de m-am cacat pe mine. Era inalt, slab si urat cu spume. A fost totusi o aratare magica, dar terifianta. M-au bagat ai mei in terapie si mi-au explicat multa vreme ca ala rosu, care m-a facut sa plang ca disperatul era defapt un angajat al Mosului.





Niciun comentariu: