joi, 27 septembrie 2007

A venit toamna/Acopera-mi terasele cu ceva

De cand am terminat cu scoala am inceput sa vad si eu ce frumoasa este toamna. Copil fiind uram din toata fiinta toamna care ma smulgea din raiul copilariei de la Pietrosita. Imi plangea sufletul la despartirea de bunici, de veri, de copaci, de copaci, de baligi. Le schimbam pe colegi tristi de scoala, cacati uscati de caine si cladirea aia in forma de "C" cu banci multe.
Acum am deschis ochii si imi intra soarele de septembrie in ei. Intra in parul prietenei mele si imi place. Intra in obiectivul aparatului meu foto si face poze.
Un lucru trist, totusi: dispar terasele si se incalzeste berea.
- O bere va rog..., dar RECE!
- Rece pe vremea asta? Nu avem la frigider, dar va dau din magazie ca e destul de rece.





Niciun comentariu: