duminică, 4 martie 2007

m-am uitat la nori

A venit primavara: a fost soare, a plouat, a tunat si fulgerat si asta in doar doua zile. Ce sa inteleg? Ca saptamana viitoare vine vara?
M-am uitat la nori. Nori de vara in toata regula. Mi-am dat seama ca de cand eram mic nu m-am mai uitat la nori in felul asta. Incercam sa deslusesc forme in ei. Vedeam dealuri, vedeam fetze, vedeam tot felul de lumi. Cred ca "pe vremea" noastra ne uitam la nori ca nu aveam TV si calculator. Sunt, din fericire, printre cei care s-au jucat cu bucati de lemn crezand ca sunt arme si cu avioane de hartie. Am 25 de ani, deci, cam necopt.
Ei bine, mi-am revenit din "visare" cand niste copii tipau pe afara:
"robooootii ataaca! tziu tziu! uauaaa...si acum o binemeritata pauza de reclame"
Am inmarmurit. Copii de azi sunt asa batuti in cap ca isi pun pauze de reclame si in jocurile lor!!!!!!!

Sfatul meu: Haideti sa ne uitam la nori sau la cai verzi pe pereti!







asta se cheama: calul

Niciun comentariu: